Minikonfirmander i Nørre Asmindrup Kirke

Minikonfirmandundervisning
Går du i 3. klasse og bor eller går i skole i Nørre Asmindrup Sogn, vil vi gerne invitere dig til minikonfirmandundervisning i Nørre Asmindrup Kirke. Vi skal lære noget om kristendommen, synge, lege og hygge, lave noget kreativt samt bare have lov at være sammen.

4 onsdage fra kl. 14.15-16.00
Det er et forløb der vil strække sig over 4 onsdage i løbet af foråret: Den 16.3 / 23.3 /30.3 og 6.4
Vi afslutter forløbet med en gudstjeneste palmesøndag, den 10. april, hvor vi håber forældre og søskende også vil deltage! Der vil hver gang være lidt at spise og drikke, og det sidste kvarter vil vi lave en lille afslutning i kirken, hvor jeres forældre også er meget velkomne!

Tilmelding skal ske til Ann på mail: anss@km.dk og helst inden den 1. marts 2022
Husk at skrive navn, efternavn og telefonnr.